pernyataan profesional semasa praktikum

Praktikum pengajaran di sekolah merupakan satu pengalaman baru bagi saya untuk 3 bulan akan datang. Baca versi flipbook dari PORTFOLIO PRAKTIKUM -.


Pernyataan Profesional

Kini saya telah hampir untuk menjadi seorang guru siswazah yang bertauliah dan terlatih.

. PERNYATAAN PROFESIONAL a Apa yang diharapkan melalui praktikum ini. PERNYATAAN PROFESIONAL SEMASA PRAKTIKUM Setelah tujuh minggu saya menjalani latihan praktikum fasa dua masih banyak perkara yang perlu saya perbaiki terutamanya dari aspek penulisan rancangan pengajaran harian. A03 Pernyataan Profesional.

Melaka semasa pengajian Diploma Pendidikan Malaysia DPM di Maktab Perguruan Perempuan Melayu Melaka manakala ini merupakan Praktikum kali kedua. Berbekalkan panduan daripada pensyarah penyelia guru pembimbing serta rakan-rakan saya akan sentiasa cuba sedaya upaya untuk. Muat turun halaman 1-50 di AnyFlip.

Haidi2zainal menerbitkan PORTFOLIO PRAKTIKUM - pada 2021-07-21.


Pernyataan Profesional

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel